In tha moment

Hej hej! Just nu sitter jag på tåget påväg till Täby C för där ska vi möta mamma och typ köpa skridskor till Emil och lite ansiktsgrejer till mig, asså typ finnkräm :p Sen märkte jag nyss att jag har träning ikväll så jag hoppas att jag hinner med den! Annars då? ;) Jaa jag har för första gången i hela mitt liv gjort en egen ansiktsmask :D Men nu är jag inne i Täby C så hej då! :) //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: felicia - fotokobran

sv; haha, okej :)

åh, tack så jättemycket! :'D

Vad är ditt bästa tips för att få fler läsare? :)

2012-02-27 @ 19:05:52
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0