lena läppar


(min alla hjärtans dag outfit, vi bestämde med klassen att alla skulle ha på sig kjol och jag fick låna Rebeckas superfina kjol!)
Heej! Nu är jag hemma från Täby C och har gjort svenska läxan so I'm done with the homework! :D Det var jättekul i Täbban, det var jag, Karro, Fia, Becka och Emelie! Vi köpte frapinos och smoothie där och jag köpte också en parfym från H&M (40 kr, hade presentkort), en blus från Hollister (hade presentkort ;) ) och ett läppbalsam från The Body Shop! Nu ska mina läppar bli lena och inte vara så himla torra hela tiden ! Jag visar sakerna sen i ett annat inlägg.
Ikväll är det träning och Vendela kommer också hit för att klippa Ludde och Emil, får se om hon hinner med mig.. Vill gärna det men jag har ju som sagt träning :) Men nu ska jag fota grejorna, hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vendela

Men vi tar klippningen någon annan dag när du kan:) du kan ringa/smsa mig när du vill bli klippt:)

2012-02-15 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0