Pluggaaa!

Hej hej! Nu är jag på bättre humör än vad jag var förut när jag skrev det andra inlägget, hehe ;) var lite väl sur då. Men jag har fått bära runt på Skrollan och det var så mysigt! Nu har dom åkt men dom var här länge så det var jättekul, vi åt jättegod mat också :D

Jag såg nyss att det inte var någon träning ikväll så det var ganska bra för annars hade jag behövt skippa den, hatar det.. Men aja, just nu ligger jag i sängen och pluggar och snart ska jag och pappa åka och hämta Ludde från hans träning, jag vill följa med för jag älskar att åka bil när jag får sitta fram, typ det bästa som finns haha! ;D
Jaja, nu ska jag fortsätta plugga.. Hörs sen! //sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0