Säger godnatt nu..


Japp, rubriken stämmer. Jag ska inte sova nu på en gång utan först ska jag få en pytteliten kladdkakebit, Ludde och några andra skulle tydligen ha bakat till hans klass imorrn så jag har hjälpt han lite.

Såg ni på Top Model Sverige? Det är jättebra ju! :D Nästan bättre än den amerikanska, tycker jag..
Men iaf, imorrn måste jag bestämma mig om jag vill åka med Becka och Karro till stan eller inte, får se hur jag gör imorrn. Men aja godnatt kära ni! ;) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Hej nu är dagens avslutad gå in och se om de blev du om inte va gärna med igen :) lycka till

2012-02-08 @ 07:35:56
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Mli

Ähh, skulle kommentera inlägget över men det funkar inte :( skrivet på mobil? :P

Skulle iaf skriva:

Tur att du har 2 hus ;)

Och jättefin bild på dig!! :D <3

2012-02-08 @ 21:24:47
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0