1:a januari 2012 (!!)

Heeeeej och GOTT NYTT ÅR!! :DD

Nu är vi ju på delen "and a happy new year" för förut så var vi ju på delen "we wish you a merry christmas" om ni förstår vad jag menar höhöh :P Jaaa nu är det år 2012, det året då jorden kommer gå under ? Nejmen nu är det bara att ta nya tag och fixa ett superduperhärligt år! Det ska iaf jag försöka göra :)
Igår var vi här hemma och firade utan några gäster och åt gooood mat, förrätt, huvudrätt och efterrätt! Jag hade gjort förrätt och efterrätt, efterrätten var jordgubbscheescake och den var sååå god om jag får säga det själv haha ;D
Vi var som sagt här hemma och åt, kollade lite på en film och Vänner (då hade Ludde och Emil åkt till Öbergs) och gick ut och tittade på fyrverkerierna men jag hatar verkligen det för det känns som att dem ska typ smälla sönder mig eller ah lixom landa på mig så nej det är inget kul.. Dessutom så smällde våra grannar mittemot asmycket och dem typ siktade på oss (!!) kändes det som iaf... Fast dem gjorde ju egentligen inte det.

Men sen skulle vi åka och hämta Ludde och Emil men då stannade vi där ett tag så jag fick träffa Becka, Fia också kom Karro efter ett tag, jättekul var det iaf! :D Jag hade inte träffat Karro på jättelänge!
Vi ska kaaanske göra nåt idag om alla orkade fast jag vet inte ens om jag själv orkar så ah vi får se men tror inte det. Imorrn blir det nog då! :)

Men nu ska jag göra en grej som jag laddar upp här sen, hej då så länge! // sOphia






3 bilder från igår :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0