22:a januari 2012


Hej hej!


Läget mer er idag? :) Med mig är det iaf prima förutom att jag kokar av värme här inne i mitt rum som mamma höjde värmen på igår, jättevarmt, som en bastu typ! :o Igårkväll var det verkligen superkul med tjejorna! Vi möttes på ICA, var där i typ en timma för vi väntade in alla och sen köpte vi godis och sånt och sen gick vi hem till Karro. Där såg vi på film, hade suuuperkul (!!) och höll på med en grej på facebook hahah xD Det var iaf jättekul!

Sen på hemvägen snöade det så vi gled runt på vägen när vi gick hem (men vi höll ju såklart koll på om det kom nån bil men det gjorde det aldrig) och sen hände en grej..

Men iaf, idag ska jag, mamma och förmodligen mormor, åka till IKEA!! Äntligen! :D Vi ska leta efter saker till rummet så det ska bli jättekul, men nu ska jag göra frulle, hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0