7:e januari 2012


Heej och gomorron!


Hoppas ni har sovit gott för det har iaf jag :) Åh jag förstår inte hur jag ska orka upp till skolan sen nu när jag går upp halv 11/11 lixom... Aja jag får börja lägga mig tidigare snart..

Men iaf, idag kommer Maria hit så det ska bli superkul verkligen! Jag tror jag vill ut på tomten och fota lite innan också för det är ju soligt ute! :D Men mer planer har jag faktiskt inte... Men snart ska jag gå och göra frulle men vi hörs sen, hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Sv: det var efter du och Sofia hade gått av ;-))

2012-01-07 @ 11:53:45
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0