8:e januari 2012

Hej!

Just nu är det vääldigt stökigt här hemma, inte stökigt på det sättet att det är massa saker som ligger huller om buller utan på det andra sättet. Men vi har storstädning också så det är stökigt på det andra sättet också ifs.. Jag ska börja plocka av julkulorna från granen och ja fixa lite andra saker också, sen kommer Maria (Luddes gudmor) och kanske Elin (hennes dotter) så det ska bli jättekul! :) Men iaf jag måste börja städa nu men jag blogga sen, kanske blir någon mobilblogg också men aja hörs! // sOphia

Juste idag är det visning hos pappa, spännandee! :o

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0