Alice i underlandet?


Sådär ser jag ut idag, just for your information! :) Har den nya Hollister tröjan på mig, så hiimla skön! Tycker alla borde äga en kofta eller ah något annat plagg från Hollister. Eller jag ska inte säga nåt egentligen för innan jag köpte tröjan igår ägde jag bara ett par byxor därifrån :P

Men iaf, snart, när som helst kommer Alice hit så det ska bli jättekul! Vi har inte setts på typ hundra år eller nåt.. Men vi får se vad vi gör, nåt kul iaf, men ni får ha en superdag idag, hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Frida

taack! :)

2012-01-03 @ 15:15:42
URL: http://nordmarkfrida.blogg.se/
Postat av: Johanna

visst använder du ricinolja? Funkar det? Funderar på att göra de jättelänge :]

2012-01-04 @ 21:00:16
URL: http://johannasfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0