Hata, älska, hata, älska... !

Hej hej! Skolan idag var fett nice, det var bara roliga lektioner, jag brukar hata syslöjd men vi fick rita ett mönster till ett broderi som vi ska göra sen och det var faktiskt kul! SO:n brukar vara ganska jobbig men där fick vi delas in i grupper och komma på manus till en liten teater som vi sen ska göra och jag ÄLSKAR att spela teater fast asså inte inför klassen... Men kul är det ändå :) Efter skolan gick jag hem och då var faktiskt Jenni och bebis här så jag har hållt på med henne och fått hålla henne i famnen <33 Men nu har dem åkt.

Just nu sitter jag och tittar på Herbie med Emil och pappa också mobilbloggar jag, härliigt! :D Men aja nu ska jag göra fattiga riddare med Emil och sen ikväll äre träning men vi hörs sen, hej då! //sOphia








Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Hade du träslöjd förra terminen eller? :)

2012-01-11 @ 16:34:01
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0