Hollister och jag!


©
Just nu ligger jag i sängen och kollar på Vänner men jag blev nyss så stört sugen på att gå in på Hollister haha! Jag vill köpa en kofta därifrån och jag har ju fått presentkort där så det finns ingenting som kan stoppa mig, nu är det bara Hollister och jag! Nä skojja höhö :p Men jag ska höra med Fia, Becka och Karro imorrn om vi kanske kan åka in till Täby, hoppaaas! :D
Godnatt nu, jag har hållt på med en sån där "hur mitt år har sett ut i bilder" grej så ni får se det sen när jag är färdig men kommer nog köra i omgångar, aja godnatt! ♥ // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0