Ok, nu kör jag igen!

Heeej och förlåt för att jag inte bloggat!

Men jag tycker inte att ni ska ge upp hoppet om mig, haha. Jag kommer blogga nu, jag lovar! Men inte alltid när det är så mycket läxor och plugg men jag tror ni förstår varför. Den här veckan har iaf varit supergrym enligt mig, i onsdags var jag hos tandläkarn' och spände och det gjorde inte ont efteråt så det var skönt att slippa ha ont i flera dagar som jag brukar ha. Jag gick också på mitt första spinningpass med några i laget, galet jobbigt, kul och stolt kände man sig efteråt så det var riktigt lyckat! :D
Men idag kan man luuuungt säga var den bästa dagen för KARRO VANN TVÅ BILJETTER TILL JEDWARD KONSERTEN NÄSTA VECKA PÅ FREDAG! OCH JAG FÅR FÖLJA MED!!!!!! :DD Så himla kuuul! Jag minns förra gången vi var där, så hiiiimla roligt! Den här gången ska Becka typ också med :D

Men en grej som är tråkigt är att jag då missar Romme........ :''( Men jag har inte bestämt mig helt än hur jag ska göra.. Vad tycker ni? Har beslutsångest :(
Men iaf, efter skolan gick jag och Vicci hem till Karro och vi hade riiiiiiiktigt roligt! Men nu är det The Voice så goodbaj! Blog ya lata'! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaaaaaa

Jag tycker helt klart romme! du har ju redan varit och sett jedward, och romme är bara en gång om året ;p

2012-01-21 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0