Surprise! :D


Halåå! :) Haha för en liten stund sen kom ett helt gäng över hit och busade, jag såg Bosse i fönstret när jag satt och kollade på Hannah Montana hahah :D Men det var bara Fia, Elin, Ida, Moa, Märta, Albin och Fredrik som var ute och busade hahah :D Dom undra om jag ville komma ut och också busa lite och det ville jag jättegärna såklart så vi var ute en stund och nyss kom jag hem! :D Jättekul var det!

Men iaf, nu är rummet fixat fast på torsdag ska vi till IKEA igen för att köpa hyllplan och några lådor och sen är det bara en klippansoffa som saknas men den ska vi köpa från Blocket. Sen är det färdigt och får ni bilder :) Men nu ska jag öva lite på en mattediagnos vi har imorrn, hööööörs! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-221.html#comment

2012-01-22 @ 21:18:34
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-221.html#comment

2012-01-22 @ 21:18:35
Postat av: Johanna

söta pingviner! :D

sv: hihi, ja :)

2012-01-22 @ 21:28:26
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0