Pics:
























©

Igår var jag hos Jenni och dem i deras nya hus och träffade bebisen, vi kom på lite namn också :-) Men vi har 1½ månad kvar på oss att bestämma oss för förnamn, mellannamn, efternamn osv. så det är rätt så chill :p
Jag tog iaf dem där bilderna igår hos dem, dom bor en bit från oss, det tar typ 20/25 minuter att åka dit med bil så när man kommer dit känns det verkligen som att man kommit till landet eller nåt sånt så jag passade på att fota, dem bor precis vid en hage och stall för Jennis mamma som också bor där har hästar, mys?

Egentligen skulle jag vart med cheyerna idag but Becka kunde inte så vi tar det imorrn istället, aja vi hörs sen! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0