Scary man...


Heeej! Idag har det vart en toppendag verkligen! Jag har ju vart i Kista med Maria och mamma och det var verkligen jättekul, jag fick 300 kr av Maria så det var verkligen jättesnällt! :)) Jag köpte två saker och jag kan visa dem sen men nu snart ska jag ta tag i morgondagen (säger man så?) för då är det ju skola om ingen har missat det?...

Men det var jättestörande när jag stod och väntade på tåget för jag kom dit alldeles för tidigt, jag kom 14.48 och tåget skulle gå 15.14 men det blev inställt flera gånger så det kom 15.44 (!!) istället så jag stod och väntade i nästan 1 timma!! Mina tår dog.

Men jag fick pratsällskap av en kvinna som var lite irriterad hon med hehe.. Sen när vi var i Kista så skulle mamma hämta ut pengar från en bankomat och då fick jag sitta på en bänk och vänta och då var det en gubbe som var full (typ) och knappt hade några tänder som kom fram till mig och ba "lämnade mamma dig här alldeles ensam" också började han le och trycka sig mot mig, skitläskig!
Han hade också kollat på mamma och mig lite innan, hualigen! :P Men jag ska borsta tänderna nu så hej då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0