11:e mars 2012


Heej och gomorron!

Jag vaknade för ett tag sen och under tiden jag jag väntat på att frukosten ska bli klar (som jag tror att pappa håller på med där nere) så har jag suttit och redigerat några bilder i photoshop elements, det är så himla kul!
Jag kommer tyvärr inte kunna sitta och experimentera som jag skulle vilja göra nu under dagen för jag måste göra HK läxan som ska vara inne på tisdag, det är ett stort arbete som vi ska skriva om..

Men jaja, vädret är ju toppen så jag kommer iaf gå ut och fota mina nya skor som jag köpte igår, är så himla glad över dem! Det är obeskrivligt! :D Åååh jag älskar dem! Men jag visar dem som sagt sen :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0