åh, härligt.






©
Hej! Efter att jag suttit inne ett tag och kollat på Top Model så gick jag ut och fotade lite, 138 bilder om man ska vara exakt, haha ;P Men jag blev inte så jättenöjd med alla men några iaf, här ovanför är några av dem som jag blev nöjd med :) What do ya think? ;)

Idag på lunchrasten gick jag och Vicci ut och lade oss i en fågelgunga och vaggades (haha) också lade vi oss på en fotbollsplan och solade och pratade, jättehärligt var det! Tyvärr så hade jag min otursdag igår och knäckte/sträckte ryggen så jag har väldigt ont men det går väl över snart, hoppas jag..
Hoppas ni haft en toppenvecka hittils och isf, fortsätt ha det! Om ni inte haft det, gör den bättre! :)
Nu ska jag kolla på tv! Så hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Har vi en fågelgunga på skolan?? :S

2012-03-14 @ 21:40:20
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0