Godnatt!


Tänkte bara säga godnatt nu, jag hade verkligen jätteont i huvudet förut så jag hoppade över träningen, jag som redan hade klätt på mig och allt.. Men imorgon ska jag gå! Men nu ska jag sova och piggna till inför imorrn så godnatt hurrni och sov så gott! ♥
Outfiten ovanför måste jag ha på mig varje dag haha, för jag måste ha mörka jeans och en svart tröja och jag har bara två svarta tröjor så ah.. Men godnatt! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Hur går det på praoen?

Vad får du göra?

2012-03-21 @ 21:01:49
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0