Haha lite tokigt...


Innan jag skulle till tandläkaren idag så gick jag förbi bibblan och skulle fråga efter boken som ni ser här ovanför, och då sa jag ba:
Jag: Hej har ni boken Lilla Stjärna inne?
Biblotikarien: Eeh, jaa fast är inte det en vuxenbok?
Jag: Hm, jag vet inte faktiskt. Jag tror det är en ungdomsbok..
Biblotikarien: Vet du vad den handlar om?
Jag: Nej, jag vet bara att den ska vara väldigt bra..
Biblotikarien: Det står här att det handlar om ett spädbarn som hittas i skogen..
Jag: Ja det är den!
Biblotikarien: Jaha, jag trodde att du skulle låna böcker som handlade om sagohästar, haha!
Jag: Hahahahahahahahah
Haha så himla fail! Men jaja, jag fick iaf låna den till slut.. Den boken ska tydligen vara jättebra! Så jag ska börja läsa den :) Glassen på bilden finns tyvärr längre inte i vår frys, den åt jag upp.. Asså inte hela då men det var bara mindre än hälften kvar :P

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Den ÄR jättebra, men det är ju en vuxenbok och det är ju hemskt mycket blod och våldsamt i den, men åååh den är så bra, ska nog läsa den igen sen hahah

2012-03-14 @ 22:17:57
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0