I don't remember


Två bilder från idag, jag var ute och fotade en stund förut i det här himla tråkiga vädret, man får ju inga bra bilder då! Det märker man ju på bilderna ovanför, så himla tråkiga. Jag vill kunna gå ut och fota roliga saker haha, som tex. när någon hoppar i en vattenpöl eller när någon håller en klubba mot solen, det kan bli jättefina bilder då! :]
Jag har inte ätit eller köpt en klubba på nästan 1½ år nu.. Jag kommer inte ens ihåg hur de smakar. Sad moment. Nä jag skojja men jag kommer faktiskt inte ihåg hur de smakar! Herre min gud, vad ska jag ta mig till? Det första jag ska göra när jag tagit ut min tandställning är att köpa en klubba, mmm så gott! :) 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0