Påväg!

Hej hej! Just nu är jag påväg till tåget för att åka in till Täby C och praoa! Det ska bli jättekul men helst av allt skulle jag bara velat vara ledig och gå ut och sätta mig med ett gäng kompisar, vid fontänen utanför Täby C och äta glass på bägare. Mmm vad gott!
Men jaja nu är det praoen som gäller så set är bara att tagga till! :) Igår var det så gaaaalet kul men jag berättar och visar bilder om det sen, vi hörs! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 12:05:04
URL: http://kunskapislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0