R.I.P mig själv..


Heej!
Det var jättekul idag på praoen, fick bla. gå och handla tre gånger men första gången handlade jag fel sorts kaffe så jag fick gå tillbaks och byta dem hehe, hon i kassan vart inte alls glad, hon var typ skitsur! Inte bra personal, nänä. Skojja bara men i alla fall, efter praoen gick jag, Becka och Fia runt i Täby C och det var verkligen jättekul även fast det inte var så länge men att få träffa dem var jättekul, Fia hade jag inte träffat på hela praoen :o

Men men, nu ska jag tagga till inför 30 grader i februari, den serien är så himla bra!!! Och nu är det sååååå spännande att jag typ kommer svimma framför programmet :P Så R.I.P mig själv... Jag älskar mig. Nä jag skojja åååh flummm! xD Hörs sen! :D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0