Spain I miss you..




Några bilder från Spanien, saknar så mycket! Jag vill bada och solaaaa galet så att man blir jättebrun! Åh vad snyggt! Tyvärr kan inte jag bli sååå himla brun att man tappar andan som vissa andra kan bli men i år tänker jag typ ligga och pressa hela dagarna haha! xD Eller nej det tänker jag inte men jag ska iaf bli väldigt brun, I will try.

Vet ni vet ni? JAG HAR TAGIT UT MIN TANDSTÄLLNING!!!!!! :D Det är bara för idag för imorrn ska en tråd på men alltså jag är sååååååååå himla gaaaaleeeeeet glad!!! Åååååhh lyckaaaaa! :D Tandis putsade tänderna och allt men jag gör ett enskilt inlägg om det strax, hööööörs! :D //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0