red lines...




©
Redigerade nyss de här två bilderna, jag testade att lägga in lite röda toner på vissa ställen och det blev väl ganska bra faktiskt.. Den överst kanske blev lite väl röd hehe men men, det var ju trots allt första gången! :) Vad tycker ni om dem? Alltid lika kul att få veta! Så snälla kära läsare, kommentera är ni snälla.. :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Jag tycker den första var ascool! :P



SV: Nee, asså först så är det nån typ semifinal i stan men om vi går vidare där så åker vi till Umeå vilket vi hoppas på :)

2012-03-27 @ 16:28:56
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Sjukt fina bilder! :D

2012-03-29 @ 15:49:39
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gillart! :) är det photoshop elements då?

2012-04-01 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0