this morning










©
Imorse så sprang (eller okej jag gick :p) jag ut och fotade för det var ju så fint med all frost som hade kommit under natten. Nu är den ju borta så det var tur att jag gick ut så tidigt :) Jag hade inte ens hunnit ta bort tandkrämen jag hade haft i ansiktet inatt haha, fast som tur var så var ingen ute ;)
Men jaa sådär blev bilderna, kanske visar några fler sen men nu ska jag fika med dem andra! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Riktigt snygg frost! :)

2012-03-04 @ 22:41:36
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0