9:e mars 2012, äntligen fredag!


Heej!

Äntligen är det fredag! Så. himla. härligt. Det har vart vääldigt mycket den här veckan och det kommer vara ganska mycket läxor för mig under helgen också så det är lite tråkigt men jag tycker ändå att det är skönt att ha helgen på sig, så slipper man lämna in nåt arbete som man vet att man kommer få E på.
Vi har haft väldigt mycket SO läxor dem senaste två veckorna och nu idag fick vi ännu en till på onsdag så att jaa.. Läxorna tar aldrig slut, och lärarna bara skrattar hehehehehö.
Men nej, nu ska jag inte klaga utan nu ska jag tänka positivt! Guud så härligt att få läxor, då lär jag ju mig någonting! ;D

Ikväll skulle jag egentligen varit hos Karro med alla andra tjejor men det blev ändrade planer! Vi gör det nästa vecka istället :) Då ska vi hem till någon och laga tacos, se på film och kanske sova över? Det ska iaf bli jättekul! :D Det blir lixom ett avsked till varandra eftersom att alla vi ska ut och praoa sen! Är så taggad! :D
Men jaja, nu ska jag ta på mig pyjamasen och borsta tänderna och fortsätta kolla bloggar, säger godnatt ifall jag inte bloggar mer ikväll, godnatt! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Härlig bild!

2012-03-10 @ 00:20:49
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0