Wehåååååååå! :D


Tandställningen är ute!! :D Är så himla obeskrivligt glad just nu, det kommer vara till imorrn för då ska jag få en tråd.. Men jag ska bara ha den i 4 dagar och sen ska jag bara ha den på kvällen så det är lugnt :) Åkte hem efter tandläkaren idag för det gjorde väldigt ont efteråt tyckte jag men nu är det bra igen.

Ikväll är det träning, taggaaaaa!! Jag missade ju alla förra veckan, spelade bara match på lördagen fast på söndagen gick jag som tur var ut och sprang, riktgit skönt var det fast jag mådde väldigt dåligt men ändå.. Aja nu vill jag äta nåt haha, hörs! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Gud vad kul för dig!! :D

Haha din brorsa och Sally e i bakgrunden XD

2012-03-27 @ 16:01:52
URL: http://va

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0