wierdo.


Heej! Nu är vi hemma! Det har vart jätteroligt idag verkligen, först åkte vi ju som sagt till Tekniska museet och där såg vi på en mini "bio" för alltså det var typ som cosmonva. Sen åkte vi till Täby C, åt på Sawadee och sen gick vi och såg på bio, vi såg den där filmen som Sean Banan var huvudrollen i och asså hahah den var vääldigt speciell. Det var typ som en dokumentär fast det var inte det. Det bara verkade som det..

Men aja det är kul att iaf ha sett den! :P Snart ska jag och Ludde leka fru och hustru! Eller oj, jag menar fru och man, eller vi ska bara laga mat tillsammans så jag vet inte varför jag skrev sådär. Men jag ska lägga upp lite bilder sen så vi hörs då! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0