13:e maj 2012


Hej hej!


Allt bra med er idag? ;) Med mig är det iaf toppen! Tänkte bara uppdatera er lite snabbt nu för jag ska åka in till Täby C med mamma och mormor! Sen ska jag ut och springa när jag kommer hem, ska för första gången testa att springa med musik, det ska tydligen funka bättre så ah jag får se. Hoppas att jag kommer hinna fota lite också för jag måste också plugga.. Men aja vi hörs väl när jag kommer hem! Ha det super! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Manar

Fin blogg :)

2012-05-19 @ 11:36:15
URL: http://dailyofme.blogg.se/
Postat av: Emma

Sophia börja blogga!!! xd

2012-05-21 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0