Dancing in the dark..


Hej! Nu är första dagen avklarad, jag tycker att det gick jättesnabbt men det kanske var för att svenskalektionen inte kändes som en riktig lektion haha :) Jag har iaf fått med mig en stoor bunt med läxor hem, inte lika härligt! Så jag håller på med ett träningsprogram just nu, ska springa 2,5 km imorrn på idrotten, tagga! Sen är det test hur snabbt man springer på 2 km om två veckor, tagga ännu mer! :D Ska slå rekord! Aja jag måste fortsätta nu så kanske jag kan gå på träningen sen men vi hörs! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0