29 Augusti 2010

Gomorron på er!

Vad ska ni göra idag? Jag ska städa och gå på fotbollsträning idag och faktiskt inte så mycket mer, jag känner för att baka något idag men jag ska nog inte göra det för vi har typ inga ingredienser så det är väl bara att glömma.

Igår målade jag naglarna men det blev misslyckat så jag ska nog ta bort det idag, det är klumpar på naglarna haha :P typiskt mig att få klumpar på naglarna, Rebecka brukar måla min anaglar för jag är så handikappad känns det som, hon gör mina designer och målar mina naglar xD Jag måste lära mig måla naglarna....

Hoppas ni ska göra något roligare än vad jag ska idag, ha det bra! // sOphia


Haha jag igår! :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0