35 årig tjej kissade på sig på ICA :D XD!!

Tjoba!

Idag har det varit en riktigt härlig och rolig dag asså, först gick vi till skolan och jag hade lite saker att berätta för några bla att mammas kompis har blivit miljonär på en trisslott och jag är avundsjuk som jaa jag vet inte vad!
Sen hade det tydligen kommit ut någon trailer för en film men trailern var bara nånting som dom kommit på alltså, dom hade inte tagit den från någon film utan dom gjorde sedan en film av trailern, lustigt va? :)

Näst sista lektionen som var matte var askul för vi fick gå i grupper till ICA för att jämföra priser och jag gick med Sofia, Kimsy, Viktor, Viktor, Pontus, Erik, Sebastian och kanske Markus... aja iaf vi gick dit och flummade och dom sa att en burk barnmat var pungkulor från kalvar och då började vi typ asflumma och garva! xD

Sen på vägen ut från ICA så gick vi förbi en typ 35 årig kvinna som var utvecklingsstörd och hon stod och storböla och skrek "Jag har kissat på mig *buhähähääää*" Så sen när vi kom ut vek vi oss och fick ont i magen och Kimsy fråga "Kan man bryta revbenen av att skratta för mycket?" Haha! :D

Efter skolan hade Sofia och Karro gittarr så jag fick vänta på dom i bibblan (vi skulle göra något efter gittarren) och då läste jag en bok och vet ni vad? Jag läste från sida 5 till sida 219 hah! Är man inte grym?! Jag kom till sida 219 men det stod väldigt lite text på en sida för det ska föreställa kylskåpslappar så jag kanske skulle läst 50 sidor egentligen men men.
Hos Karro gjorde vi en video som jag ska lägga ut i nästa inlägg också lärde hon mig massa grejer på datorn och eh...... vi gjorde massa roliga saker! :D


Jag igår höhö :)


En till bild från igår, nej nu ska ni få världens roligaste video xD


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: moa freakin' carlberg e

men gud, det är ju synd om henne...

2010-08-31 @ 20:04:11
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0