Lucia ♥

Gomorron!

Idag är det Lucia, åh vad mysigt! Brukar ni göra nåt speciellt då eller njuter ni bara av att det är Lucia?
Så gör vi iaf.
Idag har vi sovmorgon till 08.40 så det är najs men det kunde vart längre, den här veckan kommer vara så chill! Inga läxor eller nånting typ för det är ju sista veckan eller näst sista om jag ska vara exakt för vi ska gå på måndagen och sen på tisdagen får vi lov men det där fattar jag inte och kommer aldrig att göra så ja. Vi ska typ bara göra nån klassaktivitet och sen gå men varför kan vi inte bara köra den på fredagen då? Onödigt att bara komma och säga: "Hej!" Hej då!" Eller hur? Aja jag ska inte klaga mer.

Kolla in det här:





Granen är gjord av 1000 heiniken flaskor!


Inte den här men den är nog också gjord av många!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0