4 Oktober 2010

Hola!

Ja nu är jag hemma från skolan som vanligt, tur att inte hantverkarna är här just nu för det är jobbigt, då hade jag inte kunnat sitta här vid datorn och blogga tex. Jag, Sofia och Rebecka satt på a-tid jätteläng för vi gjorde matteläxan (duktigt va?) som tog vääldigt lång tid för oss så vi satt till 15.55 men Rebecka stack på gittarr nån gång över tre typ.. sen kom hon tillbaks och då gick vi till IP för att Sofia hade glömt hennes cykel där men det var bra för vi fick ett varsitt äpple på köpet som vi palla vid ett hus men vi ställde oss på deras grejer och hoppade för att nå en gren med ett suuperstort äpple!

Aja jag är superhunrig just nu så jag ska gå ner och käka lite mellanmål och se nåt på tv, good bye evrybody! (stavning? :P)


HAAAAAAAAAHAAAAAAA!!!!!!!!!! Det står att äpplet inte är fotoshoppat men herregud det är väl klart att det är!
Eller.......? Nej nu blev jag osäker här, det är väl fotoshoppat?


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Hehe, c00lt äpple! Jag tror oxå det är photoshoppat :P <33

2010-10-04 @ 17:34:12
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0