Jag är lite barnslig :p

Tjaa!

Snart ska nog jag och Emil cykla ner till ICA och handla ägg och grädde för vi ska baka kladdkaka! :) Blev riktigt sugen på det när Emil sa att han ville baka det så jag ba "ja! Det gör vi!" haha ;)

Innan har jag "badat" för jag, August, Ivan och Emil hoppade på studsmattan samtidigt som Ludwig sprutade vatten genom vårat nät så vi blev jätteblöta, det var iaf askul! Kanske låter som värsta barnsliga ungen nu men jag är lite barnslig X)

Aja herrå! // sOphia 


© Bild tagen i maj...

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vikkipedia

Sv; Tack! :) Jo det är blandat, headern är ny, och likaså sidomenyn, men resten är "gammalt"! ^^, Tack! :D

2011-08-03 @ 18:09:44
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0