Dagens:

Hej hej! Har ju hängt i stan och fotat idag och såhär har jag sett ut:





Haha bilderna är lite random! xP Bilderna är tagna av pro fotografen Karro!
Brallorna hittade jag igår i garderoben och ba "åh dom här ska jag ha imorgon!"

Nä nu måste jag äta nåt och sen springa till träningen, ha det bäst! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

YES, jag är pro! ;D

2011-03-15 @ 17:38:35
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Sofia&Isabella

sv: tack så mycket! Din blogg är också fin! :D

2011-03-15 @ 18:52:25
URL: http://tviillingarna.blogg.se/
Postat av: vendela

Hej sophia!

Jag tänkte om jag kunde kommma över imorgon och öva på att locka ditt hår med en plattång?:) Vid 6 eller halv 7? :)



// Vendela

2011-03-15 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0