I'm back! Back in tha Sweden!

Heeeeeeeeeej!

Har inte bloggat på 123.. 4 dagar! Men jag har ju vart på Åland med bästa laget och vart i skolan (va?!) och hängt med kompisar! :D
Det var verkligen aaskul på Åland men bussresan hem var hemsk för det satt några fyllon där som ba "jag är en fjortiiis!" också började dom bråka med ledarna och drack asmycket, dom satt också och sjöng "IK FREEJ IK FEEEEJ!!" sen så sa en fyllokille till sin kompis "Lisa, Lisa, Lisa.." då sa Lisa "Thomas.. du är dum i huvudet.." "aaa jag veeeeet!" sa han då. Det var kul från början men sen så spårade det helt enkelt ur för chaffisen kom och sa till dom att hoppa av tre gånger men nej det gjorde dom inte, dom försökte också att låtsas att det inte var dom som störde och drack men man ba aa jo tjena!

Aja idag så har jag vart och kollat på Cosmonova med klassen, det var jättehäftigt och kul! Jag vill va' en fisk...
Efter det så stack några (nästan alla) till Täbban så jag, Karro och Rebecka gick runt där och shoppade lite allihopa faktiskt, jag och Karro käkade också på Subway :thumbup: Smaklökarna blev mer än glada haha!
Jag ska visa vad jag köpte om ett tag, är riktigt nöjd!
När vi kom hem så gick vi till skolan och hämtade lite läxböcker :( och sen så gick vi hem till Rebecka och bakade såna där kakor som dom säljer på Subway, dom blev och är asgoda! :) Men jag kommer nog ge dom fyra som jag fick med hem till pappa och Jenni och dom för jag orkar verkligen inte just nu men jag ångrar mig säkert snart ;p
Om det är nån som klagar på vädret idag, ja då fan! Vädret är bäst! Tack gud eller vem det nu är som gör vädret, fortsätt såhär!

Bilder:


Emelie <3


Becka <3




Så sööt! <3

En väldigt söt pingvin!


Haha Ida! :D Ännu en söt pinvin, Pontan till höger hehe ;p


Haha båda två ser väldigt glada ut men Elin, du ser ju ut att ha sett nån kille med typ klänning xD


Haha asså Rebecka! Luktar det gott? :)


There i am! :P

Haha jag ser ju... ! Shit asså, ser ut som en himla gammal åsna, kollade samtidigt på Karro!


Mmmmmmmm!!!!! Sega och mjuka... <3 <3


Hehe..

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

BARA SÅ ALLA VET, Rebecka luktade inte på mig, hon viskade en sak till mig, haha! ;D

2011-03-30 @ 18:58:52
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Johanna :]

HAHAHAHAHAH, pontan till HÖGER. Du mena vell vänster va? ;) Hahaha

2011-03-31 @ 15:50:04
URL: http://barasparrven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0