HELT FREAKIN AWESOME DAG IGÅR!! :D

Hej!

Konserten igår var huuuuuuuuur kul som helst! Superduperkul verkligen! :D Det var så himla coolt att se dom och dom är så roliga!! :DD Har bilder från Kista också, man fick inte ha med systemkamerorna in på konserten i Fryshuset men det var bara bra att man inte fick det för kameran hade typ gått sönder om jag stod där med den för Jedward sprutade vatten med sina vattenpistoler haha xD

Har massa bilder också, Ulrik var jättebra också! Han såg inte alls ut som jag sett honom på bild, han var mycket smalare! Men asså när vi stod där bland allt folk (vi stod nästan längst fram så vi såg jättebra!) så stod alla och väntade på Jedward och sen så var det en glasruta lite högre upp och då helt plötsligt så kom Jedward fram och visade sig i den och då blev alla helt galna, jag var en av alla haha :D
Det var helt sjukt kul! :DD Det var några som började grina för att dom fick se Jedward :)

Idag har jag inte mått så bra alls, mådde jäättedåligt imorse, ville nästan kräkas men jag har druckit massa proviva och tagit det lungt så det känns lite bättre nu, är genomförkyld men ah, får se hur det är imorrn..


Karro och jag som väntar höhö :P


Ulriiiiiik!! :DD


Andreaaaaas!!!! :D Det var han som åkte på Modelljakten med Kenza :)

JEDWAAAAAAAARD!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDD



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: marina

sv: ah, det har jag :) Men det är inte så kul som man tror. eller jag och min tvilling är inte så nära varandra som många andra tvillingar är.

2011-09-18 @ 20:13:30
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Skriver här eftersom jag inte har ditt mobilnummer (?????) men tar du med dig kamera imorron??? Tror du har mitt nr så du kan väll messaaaaaaa. Kraaam!!

2011-09-18 @ 20:20:12
Postat av: Anonym

Oj juste den förra kommentaren var från ida :D

2011-09-18 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0