Nu börjar jag igen!

Hej hej!

Jag tänkte bara skriva att jag lever och att jag kommer göra ett nytt inlägg nu där jag berättar att jag lever och att jag kommer självklart köra "Gissa kändis" idag för det är ju en stammis här nu hehe! :)

Igår så gick jag i skolan som vanligt och vi slapp ha musik lektion för det var nåt konstigt som hade hänt men det var ju bara bra för då blev det ju lång rast och det är väl inte helt fel? x) Aja nu ska jag skriva om en grej som hände idag och det verkligen aaskuul så kolla in här snart vetja! :D


Höhö fin bild!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: E M A . W O R L D

haha:D

2010-09-09 @ 17:23:30
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0