To the town!

Tjabba!

För ett tag sen kom jag hem från fotbollen och det var fett kul att vara där igen och jag vill verkligen gå imorrn men jag ska till stan med Rebecka och sen när vi varit där ett tag så ska vi möta upp mamma och Karin (Rebeckas mamma) som hänger med oss och sen käkar vi på Fridays ofc! :P
Vi gör det varje år och det är självklart lika kul varje gång :)

Jag behöver köpa en klocka för att kunna hålla koll på tiden men jag är egentligen ingen klock person eller vad man nu ska säga hehe, jag har aldrig andvänt en klocka förut men jag såg några snygga inne på U-turn så jag får tvinga in dom dit :)

Yes vet ni va jag kom på? Det är idrott imorrn :D :P Det är så himla kul, tycker inte ni det? Aja vet ni vad jag ska ta och göra nu? Leta efter lite snygga kläder här på internet soo wich me luck! // sOphia


Mitt rufsiga hår efter träningen :P




Kände att jag behövde öva lite på operan xD


Schnyggt! ;)

 





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Josefine

Intresserade av att få skriva ett inlägg på min blogg om en åsikt ni har, en tanke, ett tips, sex, osv?

Ni får självklart länka er blogg i inlägget.

Intresserad? kommentera mitt senaste inlägg då :D

2010-08-25 @ 19:56:13
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0