Bilder från stan!

Hejsan!

Igår skrev jag inte jag vet men jag var i skolan och sen sprang jag och Rebecka direkt till tåget för vi skulle in till stan och gå lite där själva och sen skulle vi möta upp mamma och Karin som vi också gjorde :)
Idag kan jag inte skriva precis efter skolan för jag ska hjälpa till med ett barnkalas som mina grannar har ordnat åt sitt barn så det ska faktiskt bli jättekul att hjälpa till för jag kommer ju bli liite rikare än vad jag är nu hehe! :P
Jag skriver när jag vart på kalaset och fått mina cash hehe, jag har inte fotat det jag köpte än men det kommer bilder på det sen när ja ni vet, när jag varit på kalaset och fått mina cash xD, bildbomb:


Rebecka :D


Jag sitter och fotar på tåget och pratar om konstiga saker :P


Fin bild asså btw vi borde verkat som om vi var himla turister som kom till Stockholm för första gången så Rebecka ville inte bli fotad där, kan ni känna igen er på bilden?


Sen satte vi oss på Friday's med mamma och Karin och jag och Rebecka tog världens godaste oreo milkshake!!
Så himla god!


:)


Haha det ser ut som att Rebecka är i min oreo milkshake xD Vi satt och asgarva för det!


Jättefin bild på Rebecka! :)


Mm fruktsallad från en mongolisk resturang xD Fattar ni, mongolisk?
Efter jag hade ätit maten fick jag aasont i magen så jag satt och sket jättelänge!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Åh vad kul! Köpte ni något? Ses i skolan //Sofia

2010-08-27 @ 08:53:08
Postat av: Isabella Luther

Svar: hann inte nu heller!... Vi tältade i Roslagsbro :)

2010-08-27 @ 14:15:54
URL: http://isulu.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hahahahahaha, Becka i din milkshake, hahahah xD Det tyckte jag var kul hahahaha :P

2010-08-27 @ 18:23:19
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: emelie

härliga bilder :D

allt bra idag?

2010-08-28 @ 11:13:56
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0