4 December 2010

Hej hej!

Jag har lite bråttom nu för jag ska ta bussen till Täby C med Alice för jag ska testa en klänning och köpa en present till Emeie för hon har fest idag! Vi ska äta tacos och kolla på film och flumma såklart :D Aja måste dra nu innan jag missar den men äääh hoppas ni ska göra nåt kul idag, juste! Jag ska också till mamma sen för vi ska ha lite glögg, västerbottenpaj och pepparkakor där med Rebecka och hennes familj och Bettan och kanske Sofias familj, hoppas det! Hej då! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ida :D

heeej, vill gärna se droppbilderna vi tog! vi kan ju ha en till foto-dag ngn dag när vi fotar snön, om du vill ? det var så himla mysigt när vi tog droppbilder! Kramiiiiiiiis :) <33

2010-12-08 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0