Hur firar ni jul?

Hej!

Gud vad jag längtar till julafton, man sitter där vid matbordet och äter sig proppmätt på förrätten och sen ännu mättare på gröten och laxen och köttbullarna! När jag firar jul så kör vi oftast så att vi turas om att vara hemma hos mamma och pappa (eftersom dom är skilda) så förra året så var vi hemma hos pappa på dagen och såg på Kalle Anka med släktingarna och sen efter Kalle Anka så kom mamma och hämtade oss och då körde hon oss till våra kusiner också var vi där resten av kvällen och sen mycket senare så åkte vi hem jättenöjda över våra paket och sånt där!
Det här året så kör vi likadant men egentligen så är det pappas tur att ha oss på kvällen men det spelar ingen roll för han så vi kör likadant det här året för Ludde och Emil vill det, för mig spelar det ingen roll.
Men jag var inte med förra året för jag var i underbara Thailand med min superdupersnälla gudfar och hans superdupersnälla familj!! :D Det var första gången jag flög och var i ett varmt land!

Kolla bilen, den har 3000 lampor på sig!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0