If nothing goes right, go left.

 Hej! Älskar rubriken som Ida sa idag :)

Jag vill också börja med att man gör en lista på saker som man ska skriva om, det verkar bra för då kan man bara kolla på listan vad man ska skriva om men först så gäller det ju att komma på några saker så jag börjar nu med att tänka. Men jag kommer skriva andra saker emellan dom här grejerna också så ni vet.

Jag tar ganska många saker av Sofia som har gjort en sån här lista, hoppas det är okej :)

1. Min familj
2. I min väska
3. Favorit skorna
4. Vill tillbaks
5.Det här saknar jag
6. Ett bra minne
7. Min framtidsdröm
8. Detta vill jag göra innan jag dör
9. Mina rum
10. Vem är jag?
11.  Piinsamt!

Jag börjar med det här och sen om jag kommer på mer saker så skriver jag till det :) Men det här kommer nog ta ett tag att skriva om eller nej det är fel inställning, det här kommer gå suveränt!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia w

klart det är haha :D

2010-12-16 @ 15:59:07
URL: http://westinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0