Tomtegröt och mackor!

Hej hej!

Nu ska det faktiskt bli skärpning på mig, jag ska blogga mer än ett inlägg per dag (som jag inte ens lyckats med hittils) så det så! Idag hade vi franska prov och det gick väl bra tror jag... sen på engelskan så såg vi på Rauttatoi eller hur det nu stavas! Den där filmen iaf och jag blev så himla rädd när den där råttan skulle äta en bit av en baguette och sen så helt plötsligt så blev det värsta ljudeffekten för att han den där döda berömda kocken hoppade fram!
Jag hoppade på stolen så Karro ba: "Shit vad rädd du blev" och jag ba: "Aaaahhhh" :D
Som sista lektion hade vi idrott och då körde vi HLR så vi fick göra mun mot mun metoden på en docka och hålla på och trycka på den, haha det såg ganska kul ut! :P

Jag kom hem för en liten stund sen och sitter just nu i sängen med två mackor och tomtegröt, mumsigt! Snart ska jag kolla på reprisen på Ensam mamma söker för det var ju final förut och det kan man ju inte missa, eller hur? xD Aja nu ska jag se på det och sen kanske jag ska gå på träningen om den nu inte är inställd men det är typ inga 97:or där så det är inge' kul..... aja hej då!

 Vaa?????? Men det här inlägget skulle ju ha kommit upp för jättelängesen?! Men aaaaaaaaaaaaaahhhhhh jag glömde trycka på publicera!!!!!!!!!!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0