Det är ju Bosse!

Hej hej!

Jag har som sagt bakat och bakat och bakat idag! Det var jättekul men som sagt så ska vi ge bort nästan allt julgodis till våra släktingar men inte lussekatterna vi bakade, nix dom ska vi behålla och tjocka oss på! :P
När jag stod vid kastrullen och hade blandat grädde och allt så skulle jag bara hälla i saffran så jag frågade mamma vart hon hade lagt det (hon hade precis kommit hem från affären och vi har ingen bil för Micke jobbar helg den här helgen och han kommer kanske hem vid halv elva) och när hon stod och kollade på mig utan att från början säga nåt så fattade jag att jag skulle behöva gå till ICA och köpa det! Haha nu låter jag som värsta soffpotatisen men jag orkade verkligen inte gå ner till ICA men jag gjorde det ändå för det blir ju inga lussekatter och saffranskola utan saffran! Men när jag kom till ICA så gick jag in där med Ludde och då kom Rebecka och skrämde mig så att jag typ blev i chocktillstånd! Asläskigt var det men jag kunde inte skrika för då skulle hela världen gå under. ;)

Haha aja jag är vääldigt lättskrämd, det räcker med att det blir nån ljudeffekt och jag hoppar till :D

Jag gjorde också en ny önskelista och städade rummet, jag dammade (xD), jag dammsög, jag bäddade och jag städade med en hund ivägen hela tiden, Sally älskar att jaga dammsugaren så det går ju knappt att dammsuga här hemma och sen så vill jag också tapetsera om och det ska vi göra sen när vi hittat nån snygg tapet också vill jag ha en snygg och lång tavla från Galleríx :rolleyes:
Nyss var Bosse här :D Mormor ba: "Är Sally ute?" för hon såg nån hund stå vid dörren och mamma ba: "Det är Bosse!" Haha jag sprang och ringde Sofia direkt och förlåt för att jag lät så himla konstig Sofia, som att jag inte gillade att Bosse var här men jag var så himla orolig för att ni kanske sprang runt och letade överallt och var jätteoroliga! Men Bosse stack ju bara till frugan, såklart! Sally har stuckit jäättemånga gånger till gubben så nu ligger dom kanske lika! ;P

Aja här har ni bilder från idag och några dagar under veckan:


Haha kladdigt värre! :cool:


Min stjärna i rummet, den är så fin!


Jag traskade runt i dom här stora raringarna idag :)


En suddig bild på mig idag.


Haha! Sally lilla gumman, hon vill leka hela tiden! Gullhund ♥


Gullis!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0