Det har kommit en snyggare brud än mig, Ida och Becka till kyrkbyn.... fän!

Hej hej!

Som ni kanske har sett så har Ida och Becka gästbloggat idag :thumbup: Rebecka glömde publicera sitt inlägg så jag gjorde det nyss men hon hade inte skrivit klart märkte jag sen :P Aja men ni måste läsa! Jag var med dom idag och vi flummade asmycket ofc, vi gjorde rostade mackor med ägg och bacon på och dom baconen som jag stekte blev heelt perfekta och dom som Ida gjorde.. jaa asså jag vet inte vad jag ska säga men dom blev lite brända haha xD Eller vad säger du Ida? Hahaha flum flum!

Vi ritade en gubbe på min mage och det kittlades jättemycket när dom gjorde den, den snyggelisnyggsnygga gubben som vi aldrig döpte men läpparna blev lika stora som Kissies! xP Vi fotade också, plugga lite på engelskan, åt, lyssna sönder låten Samson som från och med NU är min nya favoritlåt, ni kan lyssna på den här under. Sen gick jag och Ida hem och jag har ätit spaghetti och köttfärssås för en stund sen också har jag laddat ner Samson (lagligt) till min mobil haha men den är såå himla bra!! Jag ska typ pyssla ihop lite julklappar snart men det känns som att det var nåt mer jag behöve göra.. hoppas inte.

Aja iaf, vet ni att idag fick vi julbord till lunch men det var så himla dåligt! Det var som att dom serverade oskalad potatis med köttbullar också fanns det skinka, man ba: Var är julbordet lixom? Sen vart det lite kul för det var några nior som började kasta köttbullar och det träffade en tjej eller flera faktiskt och sen när mattanten märkte det så kom hon ut ur köket och skrek: Vafan håller ni på med?! Haha och Rebecka ba  "Jag vill också ha matkrig, fett kul ju!" :P Aja här kommer mycket bilder från idag:

Samson, Regina Spektor:


Lyssna på låten medan du kollar på bilderna


Här dränkte vi baconen i smör som faktiskt Rebecka hällt i så vi behövde hälla ut asmycket för baconen typ flöt på smöret hahahaha :D


Haha Ida hade lite kul medan jag fick ta över "steka bacon platsen" för hon brände dom bara! xD


Rebheckaa äter en jättegod macka!


Moi tar en egodrivbild ;P


Haha Ida den här bilden är skönast!! xD (jag kan ta bort den om du vill)


Det finns knappt inga bilder på Rebecka för hon vill inte bli fotad men här är iaf en :)


*garv* *garv* *garv*!!!!!!!


Haha! Den här bilden är ju bäst på Ida och mig, jag kör bil och Ida står där som att nästan inget har hänt! :D


:D :P


Tuffing man kan va' asså!


Asså é vi inte coola?


Jättefin bild på Ida! :D


Sen kanske det blev lite så att Ida och jag tyckte vi var... (okej om jag ska vara ärlig) råtuffa!! Eller?


Vad tycks?


Men sen så kom hon... hon slog oss i att försöka vara råtuffa, fän!


Asså jag vet inte Ida....


Härlig bild 1






Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0