Förrätt, huvudrätt och efterrätt!

Hej!

Har ätit supergod förrätt, huvudrätt och efterrätt för en stund sen och det var supergod men jag ville ha mer av förrätten.. jag gjorde efterrätten och det blev jättegod pepparkakscheesecake (gud vad långt ord, 19 bokstäver) som jag snart ska ta mer av :)

Jag har fotat några av mina nya "leksaker" haha som jag fick i julklapp men det är ganska långt ifrån alla så ni får se dom andra nån annan gång men vet ni? Mina Urbanears är bäst för man kan lyssna på musik med dom ofc och sen så finns det också ett uttag för en kompis att koppla in plus att jag kan prata med dom också, egentligen så ska jag inte kunna det för mina är den billigaste modellen (400 kr, tror det är den billigaste) men om jag håller mobilen vid fejan och börjar prata i mobilens mikrofon så funkar det jättebra! :cool:
Här kommer lite bilder från idag:


Åh  jag ville ha en till men då skulle jag nog ha spruckit!


Det ser kanske inte så gott ut men det var super!


Mmm...


mmmmm!


Haha jag fick lite bråttom in i bilden för jag stod och fixa kameran som typ välte en centimeter xP


♥♥♥♥♥♥

Jag orkar inte visa mer än en present och det var ju urbanearsen för nu ska jag se på ett jättebra och nytt program :)







 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

GRATTIS!! :D

2010-12-28 @ 13:46:37
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Öberg

Grattis på trettonår ,nu äru tonåring ;)

2010-12-29 @ 00:07:56
Postat av: 1d@ t1ll@s (hahahaha xD)

GRATTIS I EFTERSKOTT!! :D åååååååååh, nu e du TONÅRING :) grattisgrattisgrattis!



förresten, vad hände med den nya kategorin, vad är det på bilden? ;) tog ju första bilden, kommer du ihåg villken? :D

2010-12-29 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0