Egypten pics:

Hej igen!

 Så ni vet så har jag skrivit ett inlägg innan det här och snälla läs det för det är ägnat till er (haha vad töntigt det lät)!

Jag tänkte visa er lite bilder från Egypten så att jag har det gjort, njut:


Ser ni pyramiderna? Eller det är klart ni gör men coolt va? :)

Bild tagen från balkongen , ååh gud vad jag vill tillbaks! Det där var lixom stranden vid hotellet, vi hittade jättecoola fiskar och asstora sjöborrar!




Hotellet



Här spelade vi schack och dam 2 gånger.




Det blåste ganska mycket :P


Haha! Det blåste mycket som sagt :D


Sen så red vi på kamel och där är min himla kamel som tydligen hade aggeritionsproblem! xD Man fick inte ens klappa den! När min kamel skulle sätta sig ner för att jag skulle av satte den sig med en duns men dom ska göra det långsamt som den andra kamelen gjorde men jag fick typ hjärtattack av att jag blev så rädd och kamelgubben bara skratta för att jag hade typ ba : höö" när den satte sig!


Sen red gubben iväg på en häst, han dissa kamelerna :P


Det var en damm runt hela hotellet, asfin!


En pytteliten del av poolen, ser ni stolarna i vattnet förresten? Det var en bar där, jag drack kokosdrink nästan varje dag. En pinacolada (stavning?) utan alkohol :)


Vi fick göra handavtryck på väggen :D Mitt blev sämst haha..


Nämen tjääna! Han satt i stan.. och nån himla tursist ville fota han (alltså jag) hehe!


Tjäääna på dig med!


Gud vad jag vill äta upp den där frukosten nuu! Det är kokos på youghurten, visste ni att man får bättre hy av granatäpple? :)


På planet på väg hem, jag satt bakom en kille som går i 8:an på planet. Han går i min skola och båda åkte med Apollo till Egypten, han satt bakom mig på vägen dit och framför hem, lite lustigt :)

 

 

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Vad coolt med pyramiderna på första bilden! :D Jag vill också åka till Egypten, du ser ut att ha haft jättekul! :)

2010-11-17 @ 19:29:13
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Åhh Gud va fint! Hoppas ni har haft det jätte bra!:) Vem i 8:an var det? :p / Johanna

2010-11-17 @ 19:35:26
URL: http://barasparrven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0