21 Oktober 2010

Hej och gomorron alla solstrålar!

Så skulle jag vilja säga men det är ju så himla kallt att det inte tänds några solstrålar, haha oj det där blev konstigt! Aja :) Jag har kollat på kommentarerna till Gissa Kändis och ingen har gissat rätt så jag kommer antingen att göra om den eller bara förminska rutorna lite så att det blir mycket enklare, men det får jag göra sen när jag kommer hem för nu måste jag dra, hej då!

Hmm... jag ska nog ta min mysiga stora feta mössa idag :P

Ledsen för bild i repris men där har ni mössan på bild! :D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0